NRJ in the park.

Jahapp, detta var NRJ in the park 2010. Det var ju helt okej förutom att tåget var försenat in till Malmö och att det blev en catfight mitt där vi stod. Patetiska tjejer som inte kan stå still utan att käfta. Så det slutade med att de bitchslappa varandra och drog varandra i håret.. suck säger jag bara så omoget! 
I alla fall så efter själva konserten så träffade jag på ett par gamla klasskompisar som jag stack vidare med sen. Åkte världens sjukaste karusell som jag fortfarande har ont i huvudet och är snurrig av. Sinnes!
Så nu är man hemma i kväll och har försökt att städa bort det mesta i rummet. I morgon är man ledig! 
Hoppas alla har haft en trevlig kväll, sov gott :) 
fastnade som vanligt framför spegeln, som jag alltid gör. 
eller hur syster? (som alltid ska ta upp det(; ) 

Mitt löshår är äntligen snart ute så man kan göra vad man vill
med sitt hår igen. Då har man testat det också :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0