sex and the city.

Har druckigt en stor kopp te nu och har kollat på ett avsnitt sex and the city. Som tur är så visar kanal fem dubbel avsnitt varje vardag förutom på fredagar. I LOVE IT! Det roligaste är att vara singel och kolla på det, man förstår verkligen hur de tänker. Och tjejgänget påminner så mycket om jag och mina "fjärde" tjejer. Det är härligt att se. Men nu är jag ganska så trött på singel-livet. Var inte redo innan efter händelsen för ett år sen men nu börjar jag komma på fötter igen och känner mig faktiskt ganska så stark. Så efter detta sista avsnittet och de sista slurkarna te ska jag sova och drömma om the boy of my life maybe? :) natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0