sömnlös i skåne?

(rubriken ovanför)... En låt av Timbuktu som tilltalar mig just nu. Har legat och vridit och vänt på mig själv hur länge som helst nu. Jag får inte ögonen att stänga sig och slappna av, har för mycket tankar just nu. Men om vad orkar jag faktiskt inte ta upp här. Jag känner mig bara så jävla dum och korkad ibland som får i mig en massa saker som inte ens existerar. Aja, så jag bestämde mig för att måla lite. Det har jag inte gjort på ett bra tag nu, men jag hittade såklart inte mina färgkritor. Låter hur mesigt som helst, som en liten unge på dagis. Men WTF, jag måste sysselsätta mig med något crap? Får vell leta vidare i morgon då jag nog har tappat suget på det ännu en gång. Sorry för PMS inlägget men lider av Pissed at Men Syndromen, tyvärr (; Tack mamma för du bryr dig <3



Kommentarer
Postat av: CarolinePralin

Mammor är bäst!



Jag gillar texten du har i headern, så sant!

2010-08-06 @ 11:19:03
URL: http://carolinepralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0