Söndagsångest? faktiskt inte.. :)

Jag brukar alltid vara så opepp på söndagar men idag har det faktiskt varit en bra dag. Jag vaknade otroligt nog redan klockan halv elva. (brukar annars vakna vid ett) Jag slängde iväg ett sms till Matilda som är en av mina äldsta vänner och frågade om hon var sugen på att dra till gymmet. Trodde absolut inte att hon skulle följa med, men kära blogg och bloggare. Idag skedde ett mirakel. Matilda Pettersson följde med mig och gymma!! Det gick faktiskt bra, hon är mer vältränad än vad hon tror (y). Så idag så blev jag av med säkert 300 kalorier på en timme. I morgon drar vi dit igen, hon ska ju skaffa gymkort nu? hahaha, riktigt roligt iaf. 
Så nu sitter jag här och ska snart slänga mig i sängen för att glo lite tv. Har tagit en lång varm dusch och smort in mig med min body butter så nu luktar hela jag jordgubbe. Det är faktiskt väldigt skönt efter att man duschat så ni som inte gör det, börja! Det finns över allt. Ni kan köpa det i nästan alla hälsobutiker, eller Ica Maxi eller något. 

Något mer som är bra när man gymmar är hårband som håller luggen eller annat på plats. Hårklämmor eller hårnålar sitter oftast inte fast när man springer osv. 

Hoppas ni alla har haft eller kommer att få en bra söndag! :)
om ni nu inte förstod vad jag menade 
med "hårband" så är det ett sånt här :)
Här har jag då två sorter, mango och jordgubb. 
Finns ingen favorit. Både luktar awesome! (y) 

Kommentarer
Postat av: Sara

SVAR: Inga problem, menar du att du är med och deltar eller? :) Kram

2010-08-29 @ 23:15:19
URL: http://insidesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0