Tävling :)

En söt tjej vid namn Sara http://insidesara.blogg.se/ (kika in på hennes blogg) frågade mig om jag ville vara med i tävlingen "veckans blogg" och såklart vill man det. Är med i top fem nu så kika in och rösta alla ni som tycker att min blogg är intressant. Tack på förhand!

Om inget annat så kan jag knappt röra mig, jupp.. Min kropp är som gele, i vilken färg det bestämmer ni själva. (; 
Hade först dansträning i morse, balett. Inte riktigt min danskrets, var urusel. Ni har ju redan läst detta i mitt förra inlägg men iaf så gymmade jag och Matilda idag igen. Det var riktigt skönt men jag är så dum så att jag glömmer hårbandet hemma. Ni vet det som jag tipsade om här om dagen? Men gymmet är verkligen underbart fint och fräscht. Ni som bor i kävlinge kommun måste verkligen besöka times sport club! (time?)
Nog för mig i kväll, i morgon är jag inte hemma föräns klockan sju på kvällen. Ska gå på sånt möte om treornas projektarbete. Hoppas det blir intressant så man sitter kvar i skolan för någon anledning i alla fall. :)
Sov gott och kämpa på i livet. Glöm aldrig, ni är alla underbara! ciao :) 


skulle  göra ett arbete idag och spela in röst med allvarlig och lugn röst. 
Så här  allvarlig kan jag vara... fast egentligen så asflabba jag efter detta fotot togs (; 

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad var det för hårband?

2010-08-31 @ 12:32:43
URL: http://diods.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0