Tjejkväll!

Taack för en underbar utekväll i Lund tjejer! Jag har verkligen saknat er, även fast vi bara var fyra av åtta tjejer men endå. Det blev en wrap och en cider plus en massa skitsnack som man bara kan snacka tillsammans med er. Längtar till skolan nu bara för att få träffa alla igen. Nu sitter jag och trycker i mig godis medans jag sitter och beundrar mitt helt okej städade rum till en dans sång där de sjunger "gör mig lycklig nu" på danska. Ja varför inte? Nu ska jag bara sega mig lite framför facebook och sen ska jag sätta på en film som man kan somna till (tummen upp) 
Här får ni lite bilder från Göteborg! 


andra kvällen så stack jag, syster och hennes kompis Anna på en mindre 
omgång barrunder. Denna drinken vet jag faktiskt inte vad den heter, men den var sliskig! 
Vi gick däremot till ett annat ställe på Linégatan där de gör übergoda Mojitos. ni borde sticka dit!
Jag drack en med jordgubb, där finns hallon och en massa andra också. :)
sista kvällen så stack vi till Liseberg i ösregn. Spegelhuset, så jävla roligt!
Fuck you (; 
hahahaha!
Man måste ju bara åka morfars bilar när man är där, även fast det regnade :)

Kommentarer
Postat av: Gry

skulle inte tacka nej till drinken där uppe ! :D

2010-08-10 @ 00:04:14
URL: http://collegecandy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0