Were is this lovestory?

Vad är äkta kärlek för er? För mig.. för mig så är det när man ler varje gång man ser en person, även fast man inte visar det så ler man inombords. Jag vet inte varför det är så men man kan inte låtsas längre. Äkta kärlek är när man vågar vara sig själv oavsett vad. Varför ska jag ljuga för honom? Man tjänar inget på det... När han rör vid mig och jag ryser liksom jag ryser när det är minusgrader ute, fast på ett varmt sätt. Jag ger honom en tanke varje dag, vad har jag att förlora? Han är värd mycket mer än så. När det finns så mycket att säga men bara så lite kommer ut.  Vi kan prata om allt, skratta om allt. Han förlitar sig på mig. "Äkta kärlek"

Äkta kärlek är när man kan vänta på en person hur länge som helst undertiden som han uträttar något viktigt. 
Var inte rädd, han kommer tillbaka till dig om han är kär. 

Kommentarer
Postat av: Liza

Hejsan! Frågestund på bloggen som pågår hela helgen! Kika gärna in och ställ en fråga, eller varför inte två? :) Kram!

2010-08-13 @ 00:02:11
URL: http://liiiizzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0