12.

Nu är det tolv dagar kvar till julafton. Jag har bara fyra härliga skoldagar att se fram emot. Resten av dagarna ska jag bara mysa in julen och shoppa loss.. I dag var jag på ikea med mamma och pappa, så mycket folk har jag aldrig varit med om.. Det måste vara julruset som sätter igång alla människor? Vi har i alla fall handlat lite till ovanvåningen som ska renoveras innan jul och tonvis med ljus.. (mamma och jag älskar ljus) ÄNTLIGEN har jag fått igång min blogg once and for all! http://inthespotlight.blogg.se/ så snälla gå in och följ den, jag ska försöka att inte göra er besvikna. Hoppas bara att den blir så bra som jag förväntar mig.

På söndag kommer min underbara syster hem till skånelän. Det ska bli trevlig att fira med hela familjen detta året. Nu ska jag koka mig en stor kopp te och bara vänta in morgondagens skoldag.... upp åtta, komma hem vid fem. great! seya.



Lägger in massa foton sen i somras.. så man får lite värme i alla fall!


Här ser ni världens bästa killkompis. Betyder oerhört mycket för mig.
trotts allt som hänt. Jag älskar dig.
Finner inga ord:*
Den fjärde så lagade jag och mina vackra sju tjejvänner middag.
Lizas trädgård var magisk den kvällen!

Jag och Victoria tog en tur till Jonstorp en sommarhelg.
Vi åkte ju flotte på min 18 års fest och åt middag på den, mysigt!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Härlig bilder :)

2010-12-13 @ 11:07:42
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0