22.

Klockan är halv elva.. borde egentligen sova nu, min hosta måste bli bättre.. Inte bra att vara sjuk så konstant som jag är, så smått sjuk ni vet. Idag har varit en ganska lugn dag. Sovit lite, bakat och skrivit lite på hemtentan. Ibland glömmer man bort tiden.. man hinner med mindre saker än väntat. Trean på gymnasiet har gått så himla fort, hela gymnasietiden också för den delen. Men vad har jag lärt mig? Antagligen en massa saker bara att jag inte kommer ihåg dem nu. Det känns som om man inte hinner med sig själv och andra, vad ska man göra då liksom? 
Jag är verkligen skoltrött. Kan det inte bara ta slut?! Men samtidigt så vill man ta vara på den tiden som finns kvar. 
Jag älskar mina vänner i skolan. tiden man spenderar med dem i stan mellan lektionerna. Alla skratt, flummiga lektioner. Har vi någonsin bråkat? På riktigt menar jag då? Fan vad jag kommer sakna er.. massor!
Nej. Nu ska jag inte sitta här och lipa. I morgon är det fredag, då ska jag hem till Alexander. På lördag blir det slagthuset med Elin. På söndag ska jag vara bakis hela dagen har jag bestämt. Jag är bra, jag tycker att jag ser bra ut. Jag presterar utmärkt i de mesta sakerna. Skolan går bra bara jag får tummen ur röven och visar vad jag går för. Jag är nöjd med mig själv. Jag är en helt okej människa! Godnatt. 
jag saknar den lille knatten nu.. För längesen man fick hålla om dig <3

Kommentarer
Postat av: Viola

Sv: klänningarna är hittade på www.polyvore.com , har lagt till dig på bloglovin nu :)

2010-12-03 @ 06:55:27
URL: http://violasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0