23 dagar kvar!

Hoooj!
Nu är det bara 23 dagar kvar tills det är julafton. Eller jag vill säga 24 med Johan insisterade verkligen på att det är 23 så okidoki.. Vill inte göra dig ledsen så ;)
Nu har jag äntligen kommit igång med min blogg till projektarbetet MEN.. ett väldigt starkt men!
Nu är det så att denna bloggen finns på blogspot.com och den bloggsidan är jag inte så bra vän med så att hemsidan look like a mess helt enkelt.. Ska försöka fixa den men gjorde bloggen i förrgår. Ni får inte döda mig eller något när ni ser den.. http://alltombloggar.blogspot.com/ FÖRLÅT!!

Idag så var vi i fotostudion hela första lektionen. Det var det roligaste jag har gjort på länge och har så fruktansvärt roligt med mina flickor. Vi skulle göra en på provocerande reklam för diesel eftersom att deras reklamer är rätt provocerande. Här får ni resultatet på den oredigerade bilden av tusen andra sådana.. 

Kommentarer
Postat av: Viola

Oj, vilken fin blogg du har! Skulle vara roligt om vi kunde följa varandras bloggar via bloglovin ? :)

2010-12-02 @ 20:42:39
URL: http://violasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0