Ånger, klagan, men samtidigt så jävla bra!

En väldigt trött Amanda skriver just nu. Hostan blir bättre och bättre, än finns det lite ork kvar i min stackars kropp. Nu är det bara TVÅ dagar kvar i skolan.. sen är det ajöss med höstterminen. En termin kvar sen är gymnasiet slut. Då får ni en väldigt glad Amanda i stället, det låter som ett bättre förslag antar jag? ;)

Jag har ändå så sjukt mycket ånger i min kropp, att jag inte har gjort en massa sjuka och roliga saker under gymnasietiden samtidigt som att jag hade kunnat göra studierna så mycket bättre.. Känns lite dåligt, varje människa tänker kanske som jag? Ush.. tråkigt att tänka så men ibland är det ett måste.



Jag längtar efter julen, och min syster. Det är alltid en lättnad att kunna prata med henne om allt mellan himmel och jord. Kärlek är också ett moment som står högt på listan just nu. Jag vill vara lyckligt kär i en kille som får mig att må bra... för en gångs skull. Jag tycker om mig själv, och det ska killen också göra. Älska mig för den jag är, inte för någon plastic brud som han vill att man ska vara. Tack för mig. puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0