Annandag!

Jahapp.. nu är julen snart slut. Jag har inte orkar skriva om dessa juldagarna. Det är som vanligt: för mycket god mat och extremt fina paket och trevligt folk. Nu slänger jag in ett inlägg mellan julmaten och efterrätten. Jag var i stan idag med Elin mitt i julrean. Fyndade riktigt fina saker ska jag be att få tala om. ;)
Jag köpte min efterlängtade kavaj som gick från priset 299 till 54 kronor... ÄR DET INTE UNDERBART?! För en gångs skull så lönar det sig för mig att vänta på något gott.
Den här fina gröna sidenskjortan köpte jag idag på Top Shop i Malmö :)

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2010-12-26 @ 23:40:45
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0