ÄNTLIGEN!

Klockan är alldeles för mycket och jag måste verkligen sova.. fast jag somnade i soffan vid åtta och vakna vid tio igen. Jag vet inte varför jag gör det egentligen men min hosta tar verkligen musten ur min kropp!
Men det är inte det jag vill prata om i kväll. Jag har äntligen fått lite fräs på min projektblogg och har fått lite respons från personer. Jag har skickat ut tre frågor som olika bloggare ska svara på. Sen ska jag göra statistik på det och skriva ut länkar på de olika bloggarna så att folk kanske börjar följa dem. Av de som svarar ska jag välja ut en favorit som jag tycker är rolig att läsa. Jag kan ju alltid skriva ner frågorna här på denna bloggen så att ni andra också kan svara. ;)

1. Varför började just du med bloggandet?
2. Vad tycker du är intressant information i en blogg?
3. Vad bloggar du själv om?


Det hade ju varit extremt roligt om ni andra som läser också kan svara.
Även om jag vet hur drygt det är att kommentera andras bloggar.
Men what comes around goes around, eller hur? (;


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: vsg:)

2010-12-14 @ 08:43:24
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0