"Jag gör såhär för att nötterna ska få en bättre kontakt med varandra"

ja.. vem skulle kunna få fram detta underliga sitat mer än Ernst Kirchsteiger? Julshopping eller inte men det blev en trevlig kväll framför hans julprogram i alla fall. Jag gillar honom, antingen skrattar man med honom eller kanske åt honom? Han är en knasig typ den där Ernst. ;)

Som sagt var, det blev ingen shopping idag så får ta den sista rundan med pappsen i morgon. Jag ska försöka hitta den "perfekta" julklänningen också inför Fredag. Mysig men ändå stilren.. Det blir Zara antar jag! Om jag hade varit miljonär så hade jag köpt allt i den affären. och jag menar det...


Det blir ingen bild i detta inlägget.. ska försöka dra mig till sängs nu. Jag sov lite innan och fick tillbaks den där "sömnsjukan". När jag inte kan röra mig helt plötsligt.. Svårt att förklara med det är sinnes jobbigt. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0