Jullov!

Äntligen har jag lov.. Idag så var jag ute i Stångby och umgicks med Mia och lille Tage. Silket väder det har varit idag..hemskt!
Jag sitter här och funderar på om jag kanske skulle försöka hitta en egen stil... Jag har antagligen min stil, men lägga till lite.. Jag känner inte att jag hittar mitt rätta jag. Eller vad man ska säga. Känner ni som jag ibland också?

Mitt självförtroende är inte på topp och det har det inte varit på jätte länge. Behöver nog en liten "makeover" eller hur man nu ska tolka det.. Ändra något med mig själv, utseendet alltså. Kanske färga mitt hår i en annan färg? Antingen jätte blont eller mörkt? Hårförlängning? Jag har varit sjuk i några veckor nu så träningen har inte blivit av. Ska försöka skärpa mig efter jul. Ja vi får se vad det blir. Mina föräldrar är inte så förtjusta i att jag färgar mitt hår mörkt.. Men jag är faktiskt myndig nu.. hehe ;)
I kväll ska jag bara ta det lugnt och jobba lite med projektet. 
Puss och kram!
jag gillar mina vänner.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0