lillejul!

Godkväll. Idag har det varit en hetsig men verkligen en jätte mysig dag. Mormor och morfar och min bror med familj var här idag på lillejul fika som de alltid är. När de hade åkte hem så åt vi andra (mamma, pappa, syster med sambo och jag såklart) julskinka. MUMS! Det är alltid första biten som är godast.. sen kan man skita i skinkan resten av julen ;)
Nu sitter jag här och är allt för exalterad inför i morgon... Är inte ni det? Det känns som om man var fem år på nytt.. Det är nog mest presenterna som man vill åt nu för tiden, hihi. Men samtidigt all glädje och skratt med nära och kära. Nej! Nu ska jag försöka få min skönhetssömn så man ser pigg ut i morgon. Puss, godnatt och en riktigt god jul! 
Här är en söt bild på mig och min granne för ett år sen. 
Vi har känt varandra sen vi gick rund i blöja. :)

Kommentarer
Postat av: elina

fin blogg & god jul! :D

2010-12-26 @ 15:46:03
URL: http://fotografenimig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0