nyår..

Jahapp, nu har jag och mina fina töser varit och handlat middag tills i morgon. för då är det? NYÅÅÅR!
Det ska verkligen bli roligt. Jag, Matilda, Emma och Annie ska först laga en god middag hemma hos mig och dricka fina drinkar efter det så beger vi oss till en stor lokalfest där vi träffar alla nära och kära och festar hela natten lång. Jag hoppas att det blir så roligt som vi förväntar oss.

Idag ska jag bara slö framför tvn så man orkar med morgondagen. På dagen så ska jag se Sound oF Music. Det var riktigt längesen man såg den filmen, ni borde också kolla på den;) 13.10 :)


Hoppas ni får ett gott nytt år. Nyårslöftet bestämmer jag i morgon. (;
Puss !


Kommentarer
Postat av: QN

Har du haft en minnesvärd nyårsafton? :) Det hoppas jag att du har haft! Även att du får en minnesvärd idag, nyårsdagen.



Gott nytt år! :)

2011-01-01 @ 12:52:24
URL: http://payback.webblogg.se/
Postat av: QN

Sv: Ja verkligen! :)

Allt bra?

2011-01-04 @ 01:45:47
URL: http://payback.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0