En riktig latmask...

Hejhej!
Jag orkar faktiskt inte prata om så mycket om dagens händelser. Det var ungefär precis som vanligt. Man vaknade och gick till skolan. Dagen var i och för sig mycket kortare än vanligt, vilket var helt perfekt. 
När jag kom hem somnade jag bums i soffan till One Three Hill. Vi har nu köpt ett familjekort på det nya gymmet i Kävlinge. Det verkar faktiskt väldigt bra. Så nu ska jag sluta vara en riktig latmask och börja träna för fulla muggar! 
Jag har börjat tänka på hur min student outfit ska se ut. Jag menar... ska man vara den söta typen eller den tuffa? Jag vet faktiskt inte riktigt hur man ska se ut haha, vill inte ha något helvitt. 
Btw såblir det några studentfiranden och 18års fester detta året, look foward to it!!
Något i denna stilen, eller jaa.... Vet faktiskt inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0