Host, host....

Shosho!
Jag har faktiskt inte bloggat på jätte länge och har inte haft något intressant att prata om. Nu sitter jag här framför datorn och har verkligen jätte tråkigt. Försöker göra klart ett arbete som jag ligger efter med men jag har fastnat så får fråga min lärare i morgon om vad han menar med den sista frågan... 
Jag har varit sjukt nästan hela veckan, har legat i soffan och hostat. Det är på bättringsvägen nu så man kan kanske hitta på något roligt i helgen i alla fall. Ska till skolan i morgon och äntligen hitta på något med mina tjejer. Vi ska äta lunch och göra en planering av vårt arbete inom multimedia. :) Har saknat er!
Idag har jag i princip bara gått runt i huset och små-ätit lite Ben & Jerry glass som mamma köpte hem till mig och kollat tv. Tog slut på varmvattnet också när jag duschade idag så jag har gett igen lite på mina föräldrar nu! ;) 
Jag har gjort vid mina naglar, kletat på mig en ansiktsmas och bara tagit hand om mig själv. Det gillas!
Du får mig att le, och du gör mig varm i hela kroppen - love <3
btw så har jag tagit av min TANDSTÄLLNING, äntligen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0