Snart helg.. skönt!

Godmorgon, för mig är det ju morgon eftersom jag börjar skolan nu och har i princip precis vaknat hihi. Byggarna är kvar hemma och allt är bara stökigt och skitigt hemma. Jag orkar snart inte mer, men jag hoppas att allt går så snabt som möjligt nu de sista veckorna. Jag ska ju åka upp till Göteborg på Lördag morgon och stanna där tills Söndag. Jag hoppas att vädret håller i sig hela helgen så att man kan gå i stan hela dagen och shoppa. I morgon har jag också bara en lektion och börjar ett så det kommer nog gå ganska fort, på kvällen blir det middag och mys med flickorna. Vi har inte träffats alla på hur länge som helst så jag hoppas att vi inte får några förhinder. Hade tänkt att komma med förslaget om bowling, får se om det går hem hos de andra. :)
Nu ska jag sätta mig och göra klart min flash film som förmodligen kommer bli helt förskräcklig.
Hoppas att får en solig och härlig dag. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0