The city keeps on going!

Tjoo!
Helgen har varit bra. Jag åkte till Lomma för att träffa Philip och Linus, sov där över natten efter några timmars ölspel... Mer säger jag inte haha :) Nästa dag åkte jag hem för att träffa Victoria som skulle sova hemma hos mig. Vi kollade lite på melodifestivalen, men ärligt talat, det var ingenting som var bra där. Jag saknar då när man var liten och stod och sjöng med till alla schlagerlåtarna. Nu vill man bara stänga av skiten. 
Idag gick jag bara i skolan till tolv. Det var som vanligt lika härligt att vara hemma klockan ett en Måndag. Somnade i soffan som vanligt efter en skål med snabbnudlar. Inte det nyttigaste man kan äta men jag trodde förstås att vi skulle till gymmet idag som alltid. Pappa skulle tydligen fixa lite med köket och mamma hade annat för sig så det sket sig. Det får vi ta i morgon i stället. Det ska komma mer snö nu till helgen, skjut mig! Vill bara åka till ett varm ställe just nu. Nu ska jag snart äta wook och ännu mer nudlar, fast "riktiga" denna gången. 
Carro kom hem idag från Thailand, kommer inte gå 
bredvid dig före sommaren! Love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0