TRÄNINGSVERK!!!

Jag måste bara säga att jag kan knappt gå efter träningspasset igår. Nu märks det att jag är väldigt otränad, vilket stör mig en aning så får köra på för fulla muggar nu hädanefter! 
Nu har jag precis kommit ur en varm dusch, det brukar dock sluta med att bli kall men denna gången var duschen på min sida. ;) Jag hade tänkt att sätta på några avsnitt O.C och somna till dem som småningom. Jag ska upp redan vid sex i morgon bitti så måste få min skönhetssömn. Jag är framme i Göteborg vid halv elva på dagen och sen ska vi bara gå i stan och shoppa sen sätta oss på någon trevlig servering för att fika. Det kommer bli fint väder med massa av minusgrader så får ta på mig både mössan och den varma kappan. :) 
Avslutar med en mysig bild på mig och min kisekatt. Dock är man arlergisk (stavas det så?) mot honom men det kan inte stoppa mig från allt fredagsmys innan skolan. :) Puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0