Bio med Liza och Hanna.

Hejsan. Idag har jag bara slappat hela dagen lång. Gick och la mig sent igår, men är det lov så är det. Jag åkte in till stan idag vid fem för att kolla på bio med Liza och Hanna. Vi skulle se Har du hört ryktet om Morgans? Den var inte alls som jag hade tänkt mig, ganska kass faktiskt. Så den kan jag inte rekommendera. Vi åt i alla fall en väldigt god kinamat efteråt. Den var verkligen efterlängtad, hela filmen igenom satt vi och pratade om hur hungriga vi var. I morgon ska jag in till skolan i någon timme för en föreläsning, vill festa på kvällen men vi får se vad det leder till. Sarah Jessica Parker ser btw jäkligt stel och gammal ut nu. Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0