Borde byta mina sovvanor?

Igårkväll somnade jag klockan tre på natten... Hm inte okej, fast Sunny sade åt mig att gå och lägga mig men jag protesterade som vanligt... Jag var faktiskt ovanligt pigg tre timmar senare när jag gick upp men nu, nu är jag helt slut! Jag måste byta mina sovvanor. Idag var det en ganska lugn dag i skolan. Vi hade först engelska som vanligt, tråkigt värre. Svenskan gick ganska bra förutom att jag bara fick G på min uppsats vilket jag blev enormt besviken med. Mina flickor sa att hon ställer höga krav på en hela tiden så jag antar att G är något bra, typ som vg hos en "vanlig" lärare. Jag fick Vg på själva seminariet vilket skulle varit ett MVG hos en "normal" lärare så jag är ändå nöjd. Vi fick slutbetyg i grafisk kommunikation idag också. Jag har kämpat riktigt hårt där och jag lyckades jobba upp mig till ett MVG!!!! Klapp på axeln på mig...
Nog med betygsnack och skolprat för i kväll. Annie och jag ska snart sticka och simma som vanligt, skönt! När jag kommer hem så ska jag sätta mig vid datorn och se en bra film och äta lite plockemat från kylen. 
I morgon är man ledig och ska hålla byggarna sällskap, i alla fall hälsa haha. 
två dagar tills tandställningen åker av!
xo xo Amanda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0