Bra början på året!

De första dagarna på 2010 har blivit lyckade än så länge. I Lördags så var vi ett gäng hemma hos mig och tog det bara lugnt. Vi drack lite och dansade sen sov alla över hos mig. Det var faktiskt riktigt mysigt. Sen i början av denna veckan har jag bara tagit det lugnt. Ätit god middag hos min bror och hans sambo. Idag var jag och Annie ute på dammarna här där jag bor. För första gången på några år ställde jag mig på några skridsko. Jag kände mig som bambi på isen i början haha, men sen gick det faktiskt ganska bra. Det var för mycket snö på isen så det blev svårt att ta sig fram. Efter en kort skridskotur begav vi oss hem till mig för att ta det lugnt, sen såg vi lite film hemma hos henne. 
I morgon början jag skolan igen, det känns både tråkigt och roligt på samma gång. Nytt år, nya tag. Fast jag är ju inte så besviken på förra årets studier men i alla fall. Kan inte somna, är van att somna sent nu. Men ska försöka igen nu snart. Hoppas alla ni andra har fått en lika bra start på året som jag fick. Godnatt!
här försöker jag knyta fast mina snören så de håller. haha
xo xo Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0