Dagen efter... hmmm

Igår kväll åkte jag hem till Sofia för lite för krök sen begav vi oss in till stan för att gå på det riktiga. Jag vet inte om det var så flott men jag har inte gjort så mycket de senaste helgerna så det var trevligt. Kom hem idag som en isbit om fötterna. Jag borde ha tagit mina varma skor, men så långt tänker inte jag. (y)
I kväll ska jag bara ta det lugnt och Emil kommer över en stund med någon snubbe som jag inte vet namnet på haha. Det händer inget annat och snart börjar skolan igen, kul... Ska sitta hela dagen i morgon och skriva om min uppsats och rätta den. Inget annat roligt som har hänt i helgen annars, bara det gamla vanliga. Puss. 
Jag och Sofia
Mikaela, Jag och Liza. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0