Dagen innan Måndag?

Sitter och gör... inte så mycket nu faktiskt. Jag har i princip inte gjort ett enda dugg på hela denna dagen. Vi har numera vårt kylskåp i vardagsrummet och det kommer stanna där i ungefär fem veckors tid nu. Ja, ni kanske kan gissa att vårt kök är rätt så tomt och upprivet just nu. Vi har rivit allt som fanns i det och ska riva väggar och så. Jag tror faktiskt att det kommer bli riktigt bra. Jag är så himla trött på snön nu, det försvinner aldrig bort tycker man. Hela helgen har jag bara tagit det lugnt och vilat ut mig. Jag har haft fullt upp de andra helgerna så det var riktigt skönt. Var inne hos Annie igår för att snacka lite skit och såg på film. 
I morgon blir det en lång dag med en tidig start. Blir som vanligt att man får köpa frukost på väg till skolan...
Nu ska jag göra te och krypa ner i sängen (igen) ... Måste ändra layouten på min blogg också... om jag bara var bra på det!
xo xo Amanda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0