Det är dags för Fredagsmys!!

I morse... oh ja! Ni vill inte veta. Jag vaknade klockan sex som vanligt och alldeles lagom morgon trött (inte). Pappa körde mig till stationen lite för tidigt men jag tyckte att det inte spelade någon större roll. När jag väl kom dit så var det en kvart innan tåget skulle komma. Efter den kvarten hörde man i högtalarna att tåget var inställt och att jag var tvungen att vänta på nästa tåg som skulle komma om en halvtimme. Inte nog med det, det tåget gick bara till Lund så där fick jag byta tåg till Malmö som också var försenat. Kom allt som allt en halvtimme, 40 minuter försent till min viktigaste lektion på hela dagen. Lyckat Amanda! Men det var inte mitt fel egentligen, men lite ångest får man ju. Slutade klockan tolv idag så var hemma vid två. 
I kväll ska jag hem till Liza för lite krök och dans, skoj, skoj!! Sover där i natt och myser lite :)
Hoppas alla får en riktigt trevlig helg. 
Jag och Liza från nyår hemma hos henne. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0