If I wanna rock, I ROCK!

Första skoldagen var faktiskt inte så hemsk som jag trodde den skulle vara. Jag var snäll att åka in någon timme tidigare för att umgås med Johanna innan vi egentligen började vår ordinarie lektion. Fast jag jobbade lite före eftersom jag skulle iväg sen när den började. Innan jag skulle ta tåget hem så gick jag och åt med Carro, Hanna, Liza och Mikaela. Har inte sett Hanna på hela jullovet så det var riktigt roligt att se henne igen! Hoppas du hade en underbar semester i fjällen. :) Det är faktiskt inte lika roligt att uppdatera när det inte händer något. I morgon ska vi tjejer i alla fall gå och se Avatar på bio, hoppas den är bra. Jag vill se den i 3D men vi får se vad de andra tycker. Nu ska jag snart sova. Skriver vell... när jag känner för det typ. Puss!
xo xo Amanda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0