Jag borde sova!

Sitter här och funderar på att gå och lägga mig alldeles strax. Jag somnade inte föräns klockan fyra i morse. Jga känner mig faktiskt inte så trött, bara uttråkad. Vill inte att helgen och lovet redan ska ta slut, Söndagar är så deppiga plus att jag måste plugga. Halsen har börjat krångla och min mandel är tio gånger så stor som den brukar vara. Suck!!! 
Jag har inte gjort något på hela kvällen, bara gått runt i vårt kalla hus och lekt viktig dvs jag har städat... Känner mig riktigt patetisk när jag är ensam hemma. Får för mig att dansa och prova gamla slitna kläder samtidigt. Det som jag inte ska ha skickar vi till hemlösa barn eller något.. Känner att jag gör en god gärning :) 
Nu ska jag göra en stor kopp te och sen krypa ner i min säng och se film. Jag saknar min stockholmare sinnessjukt mycket. Jag får allt ta och åka upp för att hälsa på honom snart, Markus lille :)
Puss och godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0