Lördag..HMM lat?

Sitter just nu och latar mig efter en lång sovmorgon med en kopp kaffe och nybakade bullar. Eftersom jag har lov nu i en vecka så tänkte jag åka ut till Nova för en shopping dag. Jag kollade runt lite på topshops hemsida för att få lite smakråd. Jag hittade faktiskt jätte söta blusar och tunikor. Det är inte alltid så att kläderna som visas på hemsidan finns i butiken men man kan ju alltid gå dit och se. Tänkte handla lite nya smycken och så. Annars blir det bara till att städa huset och mysa runt lite idag innan vi ska iväg på bjudning. 
btw jag hatar när folk ringer och ska köpa saker, som tillexempel en man som ringde och ville kolla på vårt kylskåp och lite så. Han var väldigt trotsig i sin röst och frågade en massa onödiga och otrevliga saker. SÅÅÅLD skulle jag sagt haha. Här kommer lite bilder på kläder som jag skulle vilja ha. Ni kan ju säga vad ni tycker om ni nu orkar. 
Detta har kanske funnits längre än vad jag tror. Men man kan inte köpa allt på en gång, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0