Nyår!

Mitt år har varit både bra och dåligt. Har fällt både sorgliga och glädjetårar. Jag är stolt över den jag var och har blivit. Jag vill först och främst tacka alla mina vänner för detta underbara år. Utan er hade det inte varit sig likt! 
Jag firade nyår hos Liza med jätte god mat och trevligt folk. Det var faktiskt den bästa nyårsaftonen hitintills. Fick spendera den med mina tjejer, fick min nyårskyss och hade ett fett smile genom hela kvällen. Nu sitter man här med en proppmätt mage efter en pizza plus att man har fått en sjukt fet fläskläpp av Philip på köpet! 
TACK FÖR PRESENTEN! 
Folk sitter och sjunger och stimmar, vet inte vart jag håller hus då hahah. 
Själv är jag taggad vid tolvslaget!
Jag med pojken som delar ut feta läppar på folk. <3 :)
klockan tolv<3
xo xo Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0