I love the way you lie - Eminem

Ett år sen, jag har en gång känt dig...sen jag var liten. Du var några år yngre än mig så vi växte snabbt ifrån varandra och våra familjer firade aldrig valborg längre. Men en dag så pratade vi konstigt nog. Hur allt var, hur vi mådde osv. Tre dagar efter det så var du borta. Begravningar har aldrig varit mig grej, även fast jag bara har besökt en endaste. Din var nog den hemskaste jag någonsin kommer att gå på, men alla hjälpte till så att den blev vacker i alla fall. Hoppas du såg den, och jag hoppas du såg hur många som sörjde. Döden finns kloss intill en, ett felsteg och man är där. Det kunde hända vem som helst, och denna personen var du. Det är ett år sen, det har gått så himla fort, lika fort som det gick när du försvann. Lisa, vi alla saknar dig. Min familj tänker på dig, dina vänner och din familj tänker på dig. Vi möts på andra sidan gumman. <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0