Wait til you see my smile - Alicia Keys

Guuuud vad jag har varit kass på att skriva inlägg nu de senaste veckorna. Ibland har man liksom ingen alls lust till att skriva en massa. Man har helt enkelt ingen tid till det. Jag har i alla fall nyss fyllt 18 för någon vecka sen. Har dock inte hunnit gå ut så mycket men det kommer nog nu i sommar får jag hoppas. :)
Jag har haft 18 års fest som blev väldigt lyckad sen har ju så klart släkt och allt kommit. 

Nu är studentveckan över, FINALLY! Jag tycker inte om det alltså, förutom allt festande men man får sådan ångest när man går i stan och alla visslar och skriker. VEM FAN VILL GÅ I TVÅAN NU?! Inte jag i alla fall....

På Fredag så har vi avslutning sen så är det äntligen sommarlov. Det kommer bli awesome! Ska jobba nu och tjäna lite pengar de första veckorna sen ska man ge sig ut på roligheter. Orkar inte skriva så mycket så nu får jag ta mig i i kragen och skriva lite varje dag. Puss och kram! 
kommer en härlig bild med mitt tjejgäng! kram på oss 

Kommentarer
Postat av: Vemundkathrine

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2011-05-24 @ 11:57:08
URL: http://vemundkathrine.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0