2000-talet - Ken Ring

Nu har man äntligen sitt efterlängtade påsklov! Jag orkar inte med detta vädret längre, man blir helt förvirrad och vet inte om det är vår eller höst längre. Jag tycker att det kan ge med sig nu. Jag slutade klockan 10 idag men satt kvar för att göra mitt C test, det gick bättre än vad det brukar men jag måste läsa på lite till. 
Nu när jag kom hem slängde jag ihop min älskade kladdkaka för att i kväll så har Josefin bjudit oss tjejer på middag hemma hos henne innan det bär av till Hipp. Vi ska se någon teater med klassen, det ska faktiskt bli kul, vi brukar inte göra så mycket med hela klassen. 
Nu ska jag fixa till något att käka och sen sova en timme. Regnet gör så att man bli helt slut i hela kroppen. 
Hoppas alla får en lika trevlig kväll som jag kommer att ha, Puss :* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0