Awesome!

Härligt väder, härliga kläder! Jag älskar detta, skit samma om det är kallt men att ta på sig sina lacoste tygskor igen och och skinnjacka utan att frysa känns så himla underbart! Jag åkte till skolan idag vid elva och började tolv. Svängde förbi ett cafeé för att hämta en takeaway påvägen.
Gsnak skön lektion idag också. Jag har fått igoogle som är det häftigaste jag varit med om. Nej men det är faktiskt jäkligt skönt att ha en sån sida för där har man allt samlat. Facebook, youtube, kalender, min att göra lista för dagen och en massa annat finns på en och samma sida.
Man kan se hur vädret kommer att se ut de kommande dagarna så man kan planera klädseln. Skitskönt!

Nu efter skolan så ska jag möta upp Tove och Pontus så ska vi ta en fika och kolla i lite affärer.
I kväll ska man städa och bara ta det lugnt, kanske gå ut och gå om vädret håller i sig.

Ciao! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0