kärlek vid sista ögonkastet-Maskinen

Godmorgon, eller något. Jag har vaknat och tittat på klockan typ fyra gånger innan jag gick upp eftersom jag märkte att man har ställt fram klockan en timme. Jag fick panik och sprang upp och började städa det sista i huset innan mamma och pappa kommer hem. 
Igår så satt jag bara hemma för mig själv och kollade en natt på museét och åt gott. Snackade lite med Hanna på msn också, jätte länge sen vi sågs. saknar dig hjärtat. 
Jag somnade faktiskt vid ett och det var ganska skönt eftersom jag har gått och lagt mig klockan 5 alla helger nu. Jag funderar på att sticka in och fika idag stan, får se om någon är på. seeya (;
jag vill bli brun igen, jag får gå till solariet någon gång i veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0