Stuck in the moment - Justin Bieber

Nej... Nu får jag ska spel på min skola. Detta är fjärde gången som mina föräldrar får hem ett mail om att jag har alldeles för hög frånvaro. Och denna gången har det gått för långt. Nu har jag tydligen 27% frånvaro, kul! Förstår faktiskt inte alls hur detta har gått till, har både lämnat in blankett och sjukanmält mig. Aja, får ta ett snack med snubbarna i morgon då. I kväll har jag sovit allt för mycket, somnade vid ett när jag kom hem och vaknade vid halv 7. Det är nog för att man har ställt fram tiden en timme. I kväll så ska jag äta god mat, dricka massor av te och kolla tv. (: 
We will be the same tomorrow. 
Cause we all being painted by numbers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0