Torsdagsmys!

Hell yeeah!
Idag så blev det en massa mys dagen igenom. Det var strålande sol och jätte varmt. Jag, Josefin och Sofia tog en tur på stan för att kolla in den nya vårkollektionen på H&M det var full kaos där inne men jag lyckades hitta ett sommarlinne. Men det hade de hängt in mitt i kollektionen så att det inte skulle se tunt ut med kläder så det var ju så klart inte det märket.. lurare!! Men det var fint och jätte blommigt så det gör inget. 
OOH GUD vad jag måste börja med hårdträningen nästa vecka när mamma och pappa har kommit hem från semestern. På en vecka har jag blivit helt otränad exakt överallt. Jag ska springa, gymma och börja cykla varje dag till stationen. Ska försöka beställa soltider snart också. blek som ett lik är man. Ja nu ska fettet brinna (;
Idag så har jag också träffat en massa folk i Malmö och bara gått runt och myst i det fina vädret och snackat en massa skit. I morgon hoppas jag på festligheter. Ni andra har ju lov nästa vecka. suck Cyber, suck! 
Ska gå och lägga mig snart, ha en bra helg. Detta börjar bli som en kvällsblogg haha. Ska nog börja kalla den det.:)
 en surfbild från Grekland :)
Tack för att du finns, och är en äkta vän!
Kommer alltid stå vid din sida
även om så jorden skulle gå under <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0