Train- Hey soul sister!

Hallåja!
Ni måste bara kolla in låten som jag har som rubrik idag. Den är så sjukt skön så det finns inte!
Idag är det Måndag igen, men jag älskar mina Måndagar för då slutar jag 12. Som jag egentligen ska göra varje dag som min skola har lovat men så blir det inte. Ska inte klaga för mycket nu, den är soft i alla fall :)
Idag när jag slutade smög Linus sig på mig i klassrummet och skrämde mig så jag fick hjärtklappning typ HAH. 
Vi gick en runda i stan till skolmatsalen men gick därifrån ganska fort igen för där var riktigt mycket folk. 
Så vi åkte hem på var sitt håll igen. 
Min helg har tillbringats med Philip och Tove, trevligt värre. Vi var bara hemma hos mig och åt en massa gott och kollade film. Idag så ska jag städa, träna och plugga trafik som jag kom på att jag måste direkt när jag kom in genom dörren haha. skriver mer någon annan dag när jag känner för det. Puss :*
Jag i somras. man ser det inte på denna bilden. 
Men jag såg igår på en annan att jag får massa fräknar 
när jag blir "brun" . (För jag brukar bara bli brun för stunden) hah ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0