Välkommen söndag!

Min helg har varit helt galet bra! I Fredags så åkte jag hem till Tove för att käka lite pizza och snacka skit. Vi sov hemma hos mig den kvällen och kollade film. Igår kväll så åkte jag till Stehag för att fira Josefins, Lines och Linneas 18 års fest. Det var riktigt mycket folk där och alla kom dit med ett festhumör på topp! Det blev lite mingel i lokalen först sen så fick man ta för sig av tre super goda pastasallader. Efter det så dansade vi hela natten lång med över 100 pers i lokalen. Idag så ska jag bara ta det lugnt och njuta av det vackra vädret vi har här i Skåne. Kanske bio i kväll med Tove, vi får se vad kvällen har att erbjuda! Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0