Yoggi Yalla och två timmars håla!

Nu är det vår på allvar! Solen steker och jag är riktigt uppåt idag. Jag har haft engelska och trafik. Jag fick mina tider till övningkörningen också. Jag är så nervös men jag kommer nog klara det för min handledare är den ballaste människan på hela skolan. mååååh:)
Nu har jag haft två timmars håla och jag börjar om en kvart. Jag var nere i stan och handlade lite fika och sen sitter jag här nu. Idag efter skolan så ska jag bara ta det lugnt och kanske gå ut och gå en runda med vänner. I kväll ska jag renstäda hela mitt rum, torka golv och dammsuga för i morgon kommer antagligen Rasmus på besök om han inte får förhinder. Får se i kväll vad han säger men jag hoppas verkligen det, har inte sett honom sen i somras. Nu ska jag kolla runder på lite vår kläder som man kan köpa. Skriver mer i kväll. Puss :*  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0