21 guns - Greenday

Nu är man svettig värre men det får man ta om man ska vara ute i det fina vädret. Jag vet faktiskt inte hur många grader det är men det är riktigt härligt!! Idag så fick jag äntligen min present av tjejerna i klassen. Världens finaste kalender fick jag. De känner mig väl, jag använder aldrig kalender men nu när de har designat en egen till mig så måste jag ju göra det. Ni är bra ni! :) JUST DE!! Har ju fan fyllt 18 år i söndags och hade världens partaj fredagen innan! Tack alla som kom, det har varit lite dålig uppdatering av min blogg så ja... Men nu så ska ni få höra tio saker som jag att ett förhållande håller längre. : 


1: Om du älskar henne/han, våga ta steget att visa det inför andra. 
2: Säg minst en komplimang varje dag till din partner, gör inget om det är samma varje dag. 
3: Om du har något på hjärtat, våga prata om det, annars kommer allt på en gång senare!
4: Försök inte att ändra på han/henne, du ska älska personen som den är. 
5: Om ni tycker olika och tjabbar om det, resonera om saken och möts halvvägs. 
6: Skicka ett gulligt sms lite då och då, det gör hans/hennes dag. 
7: Om ni står ett gäng och killar/tjejer raggar på din partner, ta tag i hans/hennes hand och kyss hennes/hans kind. 
8: Skit i vad dina vänner säger & tycker, det är han/henne du vill ha!
9: Om era familjer inte går ihop, det ska ni skita i. Det är inte dem som ska älska varandra. 
10: Finns där för han/henne varje dag!  

Sådärja! Nu ska jag dra ner och äta något, sen ska antagligen vi ut och övningsköra. Gymmet kallar senare i kväll, blir att boka upp sig på ett boxningspass också! puss!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0