Africa - Toto

Längesen jag skrev nu... I morgon så ska jag ha min 18 års fest för nära och kära så jag, mamma och pappa har jobbat som galningar hela dagen för att inte få så mycket att göra i morgon. Matilda kom förbi en stund och höll mig sällskap. :) Det är roligt att fylla år tycker jag, speciellt när man blir myndig så helgens bästa händelse är antagligen att jag kan gå på utgång på lördag kväll. GÖTTTTTT! hihi. 
Det var riktigt fins väder idag också och jag fick min efterlängtade bränna. Klippt lugg också. 
Nu ska jag sova för ska upp tidigt i morgon för att förbereda inför kvällen. Puss och kram! 
It's gonna take a lot to drag me away from you 
I miss you that it eats me up from the inside... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0