Breakeven - The Script

Godväll kära läsare.. om det nu är någon som läser detta? hmm.. I alla fall så i kväll har jag kommit på (äntligen) att jag är en väldigt slarvig människa när det gäller mitt rum OCH NU HAR JAG FÅTT NOG!!! Jag måste verkligen skärpa mig, skolan och allt kan jag vara ordentlig med men inte att håla det snyggt på mitt rum är ju ingen big deal direkt tycker man? Aja, idag så har jag städat bort lite skit efter att jag blev klar med mitt pluggande till svenskan. Mina tre tjejkompisar kommer hit i morgon på middag så får ta en runda med dammsugaren i morgon också. Jag älskar när mitt rum är rent och snyggt så därför undrar man ju varför i helvete jag inte kan visa framfötterna och städa skiten. Aja, jag ska nog gå och lägga mig nu för att i morgon så ska man ha nationella prov klockan åtta prick på morgonen, JAG SOM VILLE HA SOVMORGON?! men neeeeeej... 
Min bror och hans sambo kom förbi en liten stund idag för att hämta en fiskrökarmaskingrej? hmm.. jaja men Mias mage blir bara större och större, snart är det dags för den lilla parveln att komma ut.. Nu är det bedtime!
Keep it real people så hörs vi i morgon! Här ska ni få lite bilder på ett städat/ostädat rum och en sliten Amanda:)
Före... tro mig, det har varit värre!
tro mig.. det har varit värre!
Man skulle kunna tro att jag har photoshopat om bilden, MEN NEEEJ GOTT FOLK det har jag inte! :)
en trött Amanda som pluggar! godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0