Empty - Ray LaMontagne

Shit vilken kväll det var igår alltså. Jag kom hem klockan halv fem i morse och är superseg idag. Vi hade först en massa gäster här hemma och åt gott och drack gott. Efter ett tag kom Emma hit så satt vi och snackade lite skit och sen begav vi oss hem till Ia. Klockan halv elva så begav vi oss upp till Tobias för att fira Linus 20års dag. Grattis!
Det var inte så mycket folk men det var väldigt roligt. Tack alla som var där, ni är för goa hela högen!
Idag så ska jag ansöka om mitt sommarjobb som nog också kan leda till helg och kvällsjobb. Men var får ni reda på senare haha. I kväll så ska jag bara ta det lugnt och förbereda mig inför mitt tal och äta grönsaker och dippa. 
Puss och ha en bra dag! :*
Linus!
Pojkarna valde låtar inför kvällen som aldrig fick 
spelas klart en enda gång, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0