Hurricane - Rebound

Vad är Maj månad utan sol och 25 grader varmt??? SKIT! 
Jag hade i alla fall engelska nationella idag, det fick helt ok och fick sluta för dagen vid elva. skönt!
Ikväll så kommer Matilda, Emma & Alexandra på middag hemma hos mig så ska bara vila ett tag nu sen ska jag sätta igång att förbereda lite. Än så länge så ska vi bara vara här i kväll men om det händer något annat senare så drar vi nog ut antar jag. Jag orkar inte skriva så mycket just nu för fick ingen sömn i natt eftersom det blåste så himla mycket i natt så ni får ha en super bra helg, för det ska jag ha i alla fall! hörs :)
Vad finns bakom mitt drapperi?
Jo, där brukar jag hitta Hanna och Liza som chillar!! ;)
Vem finns bakom ditt drapperi?? 

Kommentarer
Postat av: hanna

hahahahaha gulligt <3

2010-05-20 @ 10:01:05
URL: http://hannaajangenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0