Naive - The Kooks

Godmorgon!
Jag har inte sovit en blund i natt känns det som. Det har blivit en vana för mig att vakna vid fem och kolla på klockan och sen så gör jag det en gång i timmen. Drygt. Jag hade en jätte konstig dröm i natt där jag och mina syskon simmade med en massa konstiga däggdjur i havet och sen sa tydligen min mamma att jag var jätte tjock. USH hemskt!! Snart så ska jag ner och ta en stadig frukost och sen så kommer pappa köra mig in till skolan. 
Nu känner jag verkligen att sommaren är på väg med lätta steg alltså! Det är sjukt underbart att veta att man bara går sex veckor till i skolan sen så är det sommarlov. Då har jag alltså redan gått ut både ettan och tvåan. Då har jag bara TREAN kvar?  .... Shit! Helsjukt att jag snart har gått ut gymnasiet. 
Nu har jag iaf börjat med dieten på allvar! Gick upp igår och gymmade vid tio. Pappa och jag åt en jätte god middag i förrgår btw. Lax, sallad och dillsås :) 
Lax stekt i olja med lite timjan åvanpå och lime. 
Sallad av... grönsaker?
sås av gräddfil, dill och gräslök + limeskal
Vatten med Lime i
varför är ALLTID andras garderober mycket mer intressanta än sin egen??
Mammas tunika som jag fick be på mina bara knän om idag
Matildas underbara skärp som man har lånat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0