One love - Flipsyde

Nu är jag mätt och belåten! Vi åt kyckling med mammas goda sallad (om man bortser från dressingen) vet inte varför jag har undvikit att lära mig äta hennes dressing, alla älskar den men nej.. Äsh, mina smaklökar för den växer antagligen snart till sig! ;) 
Ikväll har jag suttit en stund och gått igenom vad jag ska säga under mitt tal som jag ska framföra på Måndag. Ska prata om olycklig kärlek och jämföra två texter och en massa. Hoppas det går bra, jag brukar alltid bli så nervös när jag ska prata inför andra och de sitter riktigt och skär in deras blickar i en.. USH!!
Nej nu ska jag göra en härlig kopp te och lägga mig i sängen, tänka lite på min älski som vanligt och kolla på Pearl Harbor för tredje gången denna veckan, det är så jäkla bra att det inte går att beskriva. Ni som aldrig har sett den mååååååste verkligen se den! 
Ha en trevlig kväll, hörs i morgon. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0