Son of a man - Disney Tarzan

OOH gud vad jag jag älskar disney filmer!! Men jag har inte alls många på dvd, typ.. två stycken, och de är inte ens mina... Så därför ger jag er ett råd ni som ska komma på min fest, DISNEYFILMER! det önskar jag mig! 
Igår så¨körde jag för första gången med min pappa, det gick faktiskt skitbra. Det gick ganska trögt på parkeringen i Kävlinge men sen när jag beslutade mig för att köra enda vägen hem till Furulund så gick det riktigt bra! Undrar varför? Hmm.. I alla fall så är jag ledig från Torsdag till Söndag, det ska bli riktigt skönt har en massa som ska göras under de dagarna. tolv dagar kvar sen så är man 18 år. Skriver mer i kväll eller i morgon. Pusss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0